Monday 27 February 2012

Tahniah , Anugerah Gangsa selaku stokis terbaik 2011 bagi produk MINSYAM


Alhamdulillah dan Syukur ke hadrai illahi kerana saya telah berjaya mendapat Anugerah Gangsa selaku stokis terbaik bagi tahun 2011 bagi produk MINSYAM bersempana dengan MINSYAM STOCKIST RETREAT . Saya ingin mengucapkan setinggi2 terima kasih dan penghargaan kepada keluarga , sahabat seperjuangan , ahli stokis dibawah ibnuismail resources serta pelanggan yang telah memberi sokongan padu kepada saya seterusnya kepada yang telah memberi feedback yang baik yang telah terus menerus menggunakan produk MINSYAM ini . InsyaAllah saya akan terus gigih dan lebih berusaha untuk mencapai dengan lebih maju . Terima kasih kepada semua pengguna dan agen produk minsyam-ibnu ismail resources diatas sokongan yang diberikan. Kejayaan saya adalah kejayaan anda semua. Tahun 2011 dapat gangsa insyaAllah tahun 2012 kita cuba dapat emas pula. InsyaAllah sama-sama kita jayakan nya . " Gunalah produk sunnah untuk kesihatan kita yang lebih baik dan terjamin " . INSYAALLAH .

No comments:

Post a Comment